Payrollen voor werknemers, de voordelen

Duidelijkheid over de voordelen van payroll voor de werknemer

Wanneer men het over payrolling heeft, gaat het vaak over de vele voordelen die het voor een werkgever kan hebben. Wat de voordelen precies zijn voor een werknemer, wordt vaak niet verteld. Vaker legt men de nadruk op de nadelen voor de werknemer. Daarom willen wij in dit blog meer duidelijkheid geven over de voordelen voor de werknemers die payrollen of willen gaan payrollen in de toekomst. Dus bent u benieuwd naar de voordelen van payroll voor de werknemer? Lees dit blog!

Altijd uw salaris netjes op tijd

Zoals gezegd wordt er vaak negatief gesproken over werknemers die voor payrolling kiezen. Er zouden namelijk heel veel nadelen kleven aan het payrollen. Echter, payrolling kan voor sommige werknemers ook een hele fijne oplossing zijn. Wij geven u een aantal feiten over payrolling, die u meer inzicht kunnen geven. Het eerste voordeel is dat u uw salaris altijd op tijd en correct ontvangt. Wanneer sommige bedrijven dit zelf uitvoeren, kan dit nogal eens fout gaan. U ontvangt bijvoorbeeld uw salaris veel te laat, waardoor u in de knoop komt met het betalen van uw vaste lasten. Wanneer een vakkundig payrollbedrijf de loonadministratie regelt, weet u zeker dat u uw salaris altijd netjes op tijd ontvangt.

U wordt doorbetaald bij ziekte en arbeidsongeschiktheid

Een tweede voordeel van payrollen als werknemer, is dat u altijd doorbetaald krijgt wanneer u ziek bent of onverhoopt arbeidsongeschikt raakt. Dit geeft u als werknemer veel zekerheid. Wanneer u bijvoorbeeld als ZZP’er werkt, is het niet fijn wanneer u ziek bent. U voelt zich bij ziekte vaak gedwongen om door te werken. Wanneer u niet gaat werken, zal er immers ook niets binnenkomen. Het payrollbedrijf kan in dat soort situaties een fijn vangnet zijn. U kunt rustig een paar dagen thuis uitzieken, terwijl het payrollbedrijf u gewoon doorbetaald.

Altijd op de hoogte van alle wetswijzigingen en regels

Een derde voordeel van payrolling voor werknemers is dat een payrollbedrijf op de hoogte is van alle wetswijzigingen en regels op de arbeidsmarkt. Voor een werkgever kan het heel lastig zijn om alle wijzigingen bij te houden. Welke wetten en regels moet hij bijvoorbeeld toepassen om een goede werkgever voor u te zijn. Een deskundig payrollbedrijf volgt alle veranderingen van regels en wetten op de voet. Zij weten bijvoorbeeld alles over uw CAO en zorgen ervoor dat alles helemaal correct verloopt bij de Belastingdienst en zorgverzekering.

Benader een payrollbedrijf in de buurt voor meer info

Heeft u als werknemer of ZZP’er ook interesse gekregen in payrolling? En heeft u behoefte aan meer informatie over de mogelijkheden? Neem dan contact op met een vakkundig payrollbedrijf bij u in de buurt. Zij informeren u graag verder over de vele voordelen van payrolling voor de werknemer. Misschien geniet u als werknemer straks ook wel van de zekerheid van payrolling!

Zo vermijdt u wanbetalers

Ontdek hoe u wanbetalers voorkomt

Elke ondernemer probeert ze te omzeilen: wanbetalers. Heeft u toch uw dienst verleend aan of uw product verstuurd naar een klant die weigert te betalen? In dit blog geven wij u enkele tips om wanbetalers te voorkomen. Ook informeren wij u wat u kunt doen als het op een gegeven moment nodig is om een incassobureau in te schakelen.

Tip 1: Leg alles helder vast

Vaak is onduidelijke communicatie dé oorzaak voor wanbetalende klanten. Zo kan er onduidelijkheid bestaan over de prijs van een bepaald product, de levering, eventueel meerwerk en het uurtarief van een dienst. Zorg er daarom voor dat alles helder is, zowel voor u als voor uw klant. Wat biedt u precies aan voor welke prijs? Wat zit daar wel en niet bij inbegrepen? Welke kosten rekent u voor meerwerk? Hoeveel kost het versturen van uw product of hoeveel vraagt u als reiskosten? Deze zaken hoeven niet persé allemaal opgenomen te zijn in een contract; als het maar ergens duidelijk (terug te vinden) is dat u aan uw klant gemeld heeft wat de afspraak is. Veel zaken kunnen overigens ook opgenomen worden in de algemene voorwaarden.

Tip 2: Zorg voor strak debiteurenbeheer

Betaalt uw klant niet meteen na het ontvangen van de eerste factuur? Start dan een nauwlettend traject met deze klant. Stuur hem of haar bijvoorbeeld een vriendelijke herinnering of bel even om te vragen wat de reden is van de vertraging. Blijkt de klant een legitieme reden te hebben voor de vertraagde betaling van uw rekening? Maak dan direct een afspraak voor wanneer de betaling wel voldaan moet zijn. Kortom, blijf communiceren. Wees helder over de bedragen en uiterlijke betaaldata, zodat de klant zich zeer bewust wordt van het feit dat hij of zij nog een betaling moet voldoen. Vindt u het lastig hier tijd, energie en assertiviteit voor vrij te maken? Schakel dan een incassobureau in om deze taken van u over te nemen.

Tip 3: Schakel een incassobureau in

Heeft u last van wanbetalende klanten? Schakel dan een incassobureau in. Zij zorgen er professioneel, netjes en doelgericht voor dat u het betreffende bedrag alsnog ontvangt. Met een incassobureau als uw partner profiteert u van de volgende voordelen:

  • Eerlijke no win-no fee regeling
  • Snellere betaling van debiteuren
  • Persoonlijk advies van specialisten
  • Alles wordt door één bureau geregeld
  • Juridische bijstand bij diverse geschillen

Ga op zoek naar een incassobureau

Heeft u, ondanks uw heldere communicatie en strakke debiteurenbeheer toch te maken met wanbetalers? Ga dan op zoek naar een ervaren incassobureau. Zij zorgen er graag, snel en vakkundig voor dat u uw geld alsnog ontvangt. Wij wensen u veel succes toe met deze incasso!

Waarom payroll ideaal is voor de ZZP’er

Met zekerheid ondernemen

Werken als ZZP’er is nog steeds heel populair onder werkend Nederland. Wij snappen wel waarom. Als ZZP’er bent u vrij en flexibel en kunt u op een eenvoudige manier uw passie volgen en van uw droom werkelijkheid maken. U hoeft niet langer voor een vaste werkgever te werken en u bent uw eigen baas. U bepaalt welke opdrachten u krijgt en hoelang en wanneer u aan iedere opdracht werkt. Echter, wat veel ZZP’ers wel tegenstaat, is het bijhouden van de salarisadministratie. Gelukkig is er voor hen een oplossing. Kies voor payrollen! Hoe en waarom? U leest het in dit blog!

Blijf uw eigen baas. Maar kies ook voor zekerheid

Zoals gezegd kan het voor de ZZP’er behoorlijk zwaar vallen om maandelijks de salarisadministratie bij te houden. De ZZP’er verliest hiermee tijd en energie die hij liever stopt in het werven van nieuwe opdrachten of het voltooien van de opdrachten. Gelukkig kan in zo’n geval een payrollbedrijf hulp bieden. U blijft nog steeds de baas en bepaalt uw eigen opdrachten, maar laat de salarisadministratie over aan de deskundigen van het payrollbedrijf. Zo kunt u als ZZP’er flexibiliteit met zekerheid combineren. Op deze manier houdt u weer meer tijd en energie over voor de dingen die echt belangrijk zijn voor u!

Wat is payrolling?

Maar voordat u als ZZP’er overstapt op payrolling, is het fijn om te weten wat payroll precies inhoudt. Besluit u voor de diensten van een payrollbedrijf te gaan? Dan bent u in principe in dienst van het payrollbedrijf. Zij verzorgen de verschillende administratieve en financiële taken voor u. Zij dragen bijvoorbeeld zorg voor de uitbetaling van het geld en het betalen van de belasting aan de belastingdienst. Bij een payrollbedrijf bent u ook verzekerd tegen ziekte, werkloosheid en arbeidsongeschiktheid.

Geniet van de volgende voordelen als ZZP’er

Wij hopen dat u inmiddels al een beter idee heeft van wat payrolling precies is. Om het voor u nog duidelijker te maken, zetten we de voordelen nog eens voor u op een rij:

  • U regelt uw opdrachten, maar u hebt wel zekerheid
  • U heeft minder ondernemingsrisico’s
  • U kunt het debiteurenbeheer uit handen geven
  • De salarisadministratie wordt uit handen genomen
  • Het uurtarief is vrij onderhandelbaar

Heeft u interesse gekregen om over te stappen op payrolling? Kies dan voor een betrouwbaar en deskundig payrollbedrijf bij u in de buurt.

Benader een payrollbureau bij u in de buurt

Zoals blijkt uit de beschreven voordelen, is ZZP en payroll een hele mooie combinatie. Bent u ook tot deze conclusie gekomen? En wilt u graag de hulp van een deskundig payrollbureau? Onderzoek dan de mogelijkheden en benader een payrollbureau bij u in de buurt. Zij geven u graag meer informatie over de vele voordelen van payrolling!

Tips hoe om te gaan als ZZP’er met wanbetalers

Biedt een incassobureau uitkomst?

ZZP’ers hebben er helaas nog veel te vaak mee te maken. Wanbetalende klanten. Openstaande facturen. En opdrachtgevers die gewoon weigeren te betalen. Is het dan verstandig een incassobureau in te schakelen? Wat kan zo’n bureau voor je betekenen? Wij zochten het voor je uit. Lees het allemaal in dit blog. Van wanneer je een incassobureau kunt inschakelen, tot wat je aan zo’n bureau hebt.

Wanneer schakel je een incassobureau in?

Een ZZP’er kan een incassobureau inschakelen als er sprake is van niet of slecht betalende klanten of als er geen aflossingen zijn gedaan op jouw uitstaande leningen. Hoe hoog het bedrag is dat iemand jou nog verschuldigd is, maakt bij de meeste incassobureaus niet uit. Of het nou enkele tientjes zijn of duizenden euro’s. Ga op zoek naar een incassobureau dat volgens de ‘no cure-no pay’-constructie werkt. Dit bedrijf hoef je pas te betalen als jouw wanbetalende klanten daadwerkelijk hun kosten bij je voldaan hebben. Gebeurt dit niet, dan zijn de werkzaamheden van het incassobureau kosteloos voor jou. Bespreek uiteraard ook meteen goed vooraf wát je precies moet betalen bij positief resultaat. Niet dat je dan plotseling voor nadelige verrassingen komt te staan.

Waarom veel ZZP’ers een incassobureau inschakelen eng vinden

In de praktijk blijkt dat ZZP’ers liever niet te snel een incassobureau inschakelen. Ze zijn namelijk bang dat de relatie met de klant erdoor geschaad wordt. Deze overtuiging is niet geheel logisch. Immers, wie wil er nou een (goede) relatie behouden met niet of slecht betalende klanten? In deze gevallen is het beter om de openstaande betalingen te laten voldoen en vervolgens afscheid te nemen van deze klant. Dan hoeven er ook geen slechte gevoelens tussenbeide te blijven hangen. Staat een factuur al enige tijd open? Zelfs na herinneringsberichten? Schakel in zo’n geval direct een incassobureau in. Hoe langer je wacht met een officiële vordering, hoe kleiner de kans op succes aanzienlijk.

Schakel bij voorkeur een incasso/advocaat in

Je kunt natuurlijk een ‘gewoon’ incassobureau inschakelen, maar er bestaan ook advocatenkantoren die incassozaken verzorgen. Wij raden je aan te kiezen voor de laatste optie. Dan profiteer je van de volgende voordelen:

  • Debiteuren worden sneller betaald
  • De gehele procedure ligt bij slechts één partij
  • Bij geschillen heb je direct de juiste juridische bijstand
  • Advocaten weten meer over aanverwante rechtsgebieden
  • Zowel de minnelijke als gerechtelijke incasso verloopt uiterst slagvaardig

Kortom, ga direct op zoek naar een bewezen en ervaren incassobureau als je als ZZP’er last hebt van niet of slecht betalende klanten.

Vijf tips als je als ZZP’er wilt gaan payrollen

Payrollen als ZZP’er

Overweeg jij als ZZP’er te gaan payrollen? Dan is het aan te raden eerst grondig onderzoek te doen naar payrollbedrijven. Waar moet je dan zoal op letten? Is het puur een kwestie van kiezen voor de scherpste marge? Of verschillen de payrollbureaus ook nog in de te leveren service, modernisering in techniek en het aanbod aan diensten? Lees in dit blog vijf tips voor als jij als ZZP’er wilt gaan payrollen.

Tip 1: Ga niet alleen maar af op de marge

De marges die payrollbedrijven stellen, kunnen behoorlijk verschillen. Niet alleen in waarde, maar ook in waar de marge over berekend wordt. Denk aan uurtarieven met of zonder BTW. Of denk aan tarieven per dienst in plaats van per uur. Vraag eerst zorgvuldig na bij het payrollbureau hoeveel je precies waarvoor betaalt. En of dit inclusief of exclusief BTW is. Zo kom je niet voor nare verrassingen achteraf te staan.

Tip 2: Ga na of ze pensioenopbouw aanbieden

Als je ergens langer dan 6 maanden werkt, wordt er vaak aan pensioenopbouw gewerkt. Let op, niet elk payrollbedrijf doet hieraan. Zorg er in dat geval bijvoorbeeld voor dat je maandelijks wat geld opzij zet, zodat je zelfstandig wat geld spaart als pensioen. Vraag ook wat er gebeurt als een payrollbedrijf jouw werkverleden overneemt, omdat jouw bestaande arbeidsovereenkomst/opdracht door dit bedrijf wordt overgenomen. Gaat het pensioen dan mee of niet?

Tip 3: Controleer de regeling aangaande vakantiedagen

Elk payrollbedrijf bouwt vakantiedagen op voor haar medewerkers. Dit is namelijk wettelijk verplicht. Als zelfstandige kun je zelf bepalen wanneer jij de loonheffing op deze vakantiedagen wenst uitgekeerd te krijgen. Uiteraard is het aan te bevelen deze uit te laten keren als je ook daadwerkelijk niet werkt en op vakantie bent. Zo geniet je van een lager belastingtarief en hoef je minder af te dragen.

Tip 4: Besef het verschil tussen het tarief en het bruto loon

Vraag goed na wat er bedoeld wordt met het tarief en wat er overblijft aan bruto loon. Het uurtarief staat op de factuur, het brutoloon is wat er uiteindelijk overgemaakt wordt. Dit bedrag is lager dan het uurtarief, omdat er onder andere sociale premies, verzekeringen en reserveringen vanaf getrokken worden. Spreek dus goed met het payrollbureau af wat het uiteindelijke bruto loon gaat worden. Zo voorkom je nadelige verrassingen achteraf.

Tip 5: Zorg voor een maatwerk payrollconstructie

Veel payrollbedrijven bieden standaard pakketten aan. Onze laatste tip is dan ook: ga op zoek naar een payrollbureau dat maatwerk diensten aanbiedt. Geef jouw wensen aan en laat je persoonlijk adviseren over de vele mogelijkheden met payroll. Laat het payrollbureau een oplossing voor jou ontwikkelen die naadloos aansluit bij jouw wensen en eisen. Dan geniet ook jij volop van de vele voordelen van payroll.

Nooit meer te lang wachten op je inkomsten

Is een zzp’er écht zelfstandig?

Zelfstandig zonder personeel. Het klinkt vaak als een heerlijk leven. Lekker flexibel, doen je waar je zelf zin in, kiezen voor alleen die opdrachten die je leuk vindt, etc. Maar dit beeld blijkt niet volledig te kloppen. Een zzp’er is namelijk ontzettend afhankelijk van zijn of haar opdrachtgevers. En als het gaat om de betalingen, dan is het (werk)leven van een zelfstandige juist heel onzeker, onplezierig en ongewenst onregelmatig. Veel bedrijven blijken namelijk niet op tijd te betalen. Is hier een oplossing voor? Jazeker! Laat je uitbetalen door een payrollbureau!

Als je niet op tijd betaald wordt

Als je niet op tijd wordt betaald door het bedrijf waarvoor je werkt, kom je voor een lastige keuze te staan. Door direct te gaan ‘zeuren’, kan het bedrijf haar interesse in jou kwijtraken. Het kan zich gaan irriteren aan jouw ‘gezeur’ en daardoor uiteindelijk zelfs kiezen voor een ander. Veel zzp’ers kiezen er daarom voor om op beleefde wijze kenbaar te maken dat er nog een betaling openstaat. Verder houden ze zich stil, totdat er echt geen geld meer is om boodschappen te doen of andere vaste lasten te betalen. Wil je geen risico lopen dat het tot zover komt? Schakel dan een payrollbureau in. Jij werkt in dat geval nog steeds voor je werkgever, maar jouw juridisch werkgever is voortaan het payrollbureau. Je ontvangt dan elke keer op tijd en in goede orde jouw gebruikelijke loon!

Wat verandert er voor mij als ik werk via payroll?

Naast deze tijdige betaling, verandert er verder niks voor je. Jouw salaris blijft hetzelfde, je wordt nog steeds doorbetaald bij ziekte, je hebt nog steeds recht op vakantiedagen en vakantiegeld, je kunt gebruik maken van voordelige collectieve verzekeringen en je bouwt eventueel een pensioen op. Zo bezit je als zzp’er toch een bepaalde zekerheid over je inkomsten! Handig voor nu, maar ook voor later! Vind je de vrijheid en flexibiliteit als zzp’er juist heel fijn? Geen probleem! Als je via een payrollbureau ergens werkt, heb je geen last van een opzegtermijn. Zodra je een nieuwe, leukere opdracht vindt of geen plezier meer ervaart in je werk, mag je direct opstappen! Je begrijpt, wij zijn erover uit. Laat je voortaan op tijd en correct betalen als zzp’er, door voor payroll te kiezen!

Maak kennis met een bewezen payrollbureau

Overal in Nederland zitten payrollbureaus die jou kunnen helpen. Ga op zoek naar een bewezen en betrouwbaar payrollbedrijf dat graag een geheel vrijblijvend kennismakingsgesprek met jou aan wil gaan. Dan kun je op je eigen gemak en tempo ontdekken of payrollen ook iets voor jou is.

Hoe zet ik online leadgeneratie optimaal in?

Zo vergroot je je klantenkring online

Elk bedrijf wil zo veel mogelijk potentiële klanten, gebruikers en afnemers aan zich binden. Iemand koopt, huurt of gebruikt immers pas iets van je, als ze je bedrijf kennen. Het is dus erg belangrijk voldoende prospects, ook wel leads genoemd, voor je bedrijf te verzamelen. Een hele goede manier hiervoor is online leadgeneratie. Dit is een klantvriendelijke en eenvoudige manier om gegevens, zoals e-mailadres en telefoonnummers, van potentiële klanten te ontvangen. Lees verder om meer te ontdekken over online leadgeneratie.

Waar dient online leadgeneratie voor?

Online leadgeneratie is de perfecte manier om mensen te verleiden hun gegevens achter te laten op een website. Omdat veel potentiële klanten jouw bedrijf wellicht nog niet kennen, is het verstandig online leadgeneratie ook op andere plekken dan je eigen website in te zetten. Dit kan door een online campagne te maken. Ziet iemand jouw campagne voorbij komen? Zorg er dan voor dat ze de directe mogelijkheid hebben hun gegevens achter te laten. Om meer informatie over jouw product of dienst aan te vragen bijvoorbeeld. Een andere optie is een win-campagne starten. Maak de campagne creatief, niet al te moeilijk en de te winnen prijs interessant. Zo worden veel mensen verleid mee te doen. Dat ze daarvoor hun naam en e-mailadres achter moeten laten, nemen ze maar al te graag voor lief!

Hoe creëer je een campagne voor online leadgeneratie?

Alvorens je echt bezig gaat met het ontwikkelen van de campagne, is het belangrijk enkele zaken helder te stellen. Wat is de doelgroep bijvoorbeeld, die jij wilt werven middels deze campagne? Bepaal dit zeer nauwkeurig, zodat je daar zo goed mogelijk de uitstraling, de locaties en het gebruik van jouw campagne op af kunt stemmen. Daarnaast is het belangrijk vast te stellen wat voor een soort campagne je wilt creëren. Wil je bijvoorbeeld een poll, enquête, spelletje of wedstrijd lanceren? Waar je ook voor kiest, zorg ervoor dat het jouw potentiële klanten weinig tijd en moeite kost. Dit brengt ons bij onze laatste tip. Soms kan het handig zijn, in het geval met een enquête bijvoorbeeld, de leads al tijdens het invullen een bepaalde kant op te sturen. Zo kan een vraag naar een leeftijd een gesegmenteerde opvolging aan je campagne geven. Maar nogmaals: houd het kort en bondig!

Laat je adviseren en begeleiden in je online leadgeneratie

Vind je het lastig bovenstaande tips toe te passen voor de online leadgeneratie van je eigen bedrijf? Laat je dan adviseren en begeleiden door een bewezen online marketing bureau. Zij realiseren graag een creatieve en efficiënte campagne voor jou met als doel een optimale online leadgeneratie!

ISO 27001 certificering behalen

Wat is de ISO 27001 certificering?

De ISO 27001 certificering is een internationale norm die betrekking heeft op uw informatiebeveiliging. Hierin staat centraal hoe u hier als organisatie mee omgaat. Door deze certificering krijgen uw klanten de garantie dat hun informatie veilig is. Hierin is het belangrijk dat de veiligheid controleerbaar is. Want dat is namelijk wat de ISO 27001 certificering inhoudt. De ISO 27001 bestaat uit een uitgebreide set van afspraken en protocollen. Deze maakt het inzichtelijk wat uw leverancier of gegevensverwerker uitvoert. Ook wordt hierin duidelijk wat er wordt gedaan om uw informatie te beveiligen. Informatie is namelijk zeer belangrijk voor het voortbestaan van uw organisatie.

De eisen van ISO 27001

De ISO 27001 standaard bestaat uit eisen waaraan het managementsysteem qua informatiebeveiliging moet voldoen. In de standaard worden de eisen voor het vaststellen, implementeren, uitvoeren, controleren, beoordelen, bijhouden en verbeteren van een gedocumenteerd informatiebeveiligingssysteem gespecificeerd. Hierin worden dan ook de algemene bedrijfsrisico’s van uw organisatie in kaart gebracht. Door middel van deze standaard worden de stappen vastgelegd die genomen zijn. Daarnaast wordt hierin duidelijk welke protocollen gevolgd moeten worden om uw informatie volledig te beschermen. Hierdoor komen kwaadwillenden nooit aan uw informatie. Het schept ook eenduidigheid en helderheid in het beleid voor informatiebeveiliging.

Duidelijkheid

Aan de hand van de ISO 27001 certificering begrijpt iedereen het doel en wat er nodig is om de doelen met betrekking tot uw informatiebeveiliging te behalen. Hierdoor wordt helderheid gecreëerd in de verantwoordelijkheden en verhoudingen tussen de gegevensverwerker, de klanten en de dienstverlener. Door de ISO 27001 standaard kunt u ervan uitgaan dat de leverancier aan alle vereiste normen voldoet voor informatiebeveiliging. Klanten hebben hierdoor een goede houvast om de strategie te bepalen voor hun informatiebeveiliging. Daarnaast wordt de certificering regelmatig en onaangekondigd gecontroleerd door een extern en gespecialiseerd auditbureau. Deze controles zijn zeer belangrijk.

De ISO 27001 certificering behalen

Wilt u de ISO 27001 certificering behalen? Hiervoor dient u een managementsysteem op te zetten en implementeren. Deze moet uiteraard voldoen aan de eisen van de ISO 27001 norm. Het handboek en op welke manier de organisatie deze gebruikt, wordt gekeurd door een gecertificeerde instelling. Slaagt u voor de toets? Dan krijgt uw organisatie voor 3 jaar het ISO 27001 certificaat. Natuurlijk wordt door de gecertificeerde organisatie jaarlijks getoetst of er nog voldaan wordt aan de eisen van de ISO 27001 norm.

Meer dan 120.000 mensen sterven aan de gevolgen van een slecht binnenklimaat

De Wereldgezondheidsorganisatie

De Wereldgezondheidsorganisatie waarschuwt dat er in Europa jaarlijks meer dan 120.000 mensen sterven aan de gevolgen van een slecht binnenklimaat. Deze organisatie dringt dan ook bij de Europese Unie aan om hiervoor maatregelen te treffen. De lucht in kantoren is soms zo slecht dat het te vergelijken is met lucht langs een drukke snelweg. Ondanks dat dit al jaren zo is, wordt er maar weinig aan gedaan. Het is daarom nu echt tijd om hier stappen in te ondernemen. Want de gezondheid van uw medewerkers staat voorop.

Doorgeslagen in het isoleren

We zijn een beetje doorgeslagen in het isoleren van panden. Door het goede isoleren komt er maar weinig frisse lucht binnen. De afgelopen jaren is er dan ook voornamelijk energiebesparend gekeken naar gebouwen. Echter is gezonde binnenlucht nog belangrijker dan energie besparen. Het is dan ook een uitkomst dat de Wereldgezondheidsorganisatie nu aan de bel trekt. Maar dat neemt niet weg dat we ook energie moet besparen. Er moet een goede balans komen tussen energie besparen en een goede luchtkwaliteit. Dit moet zo gebeuren dat er niet allerlei gezondheids- en comfortproblemen gecreëerd worden.

De luchttoevoersystemen

Uit onderzoek blijkt dat de toevoersystemen van buitenlucht de grote boosdoener zijn. Deze veroorzaken namelijk vervuilde lucht. Deze toevoersystemen laten vervuilde lucht naar binnen, zonder dat er goed geventileerd wordt. Hierdoor gaat de luchtkwaliteit dan ook snel achteruit. Een slechte luchtkwaliteit kan er zelfs voor zorgen dat de kwaliteit van de werkzaamheden van uw medewerkers negatief beïnvloed wordt.

Schone lucht

De regels over voldoende schone lucht die in het bouwbesluit staan, moeten verruimd worden. Dit zal dan ook bijdragen aan meer schone lucht op kantoor. Maar u kunt op kantoor ook zelf het verschil maken. Zet bijvoorbeeld wat vaker de ramen op kantoor open en laat wat frisse lucht binnen.

Schakel een professioneel bedrijf in om uw binnenklimaat te regelen

Dat toevoersystemen van buitenlucht vaak de boosdoener zijn van een slecht binnenklimaat op kantoor, is gelukkig te verhelpen. Een professioneel bedrijf kan ervoor zorgen dat uw toevoersystemen perfect werken. Hierdoor krijgen u en uw medewerkers voldoende schone lucht binnen op kantoor. Daarnaast kan een professioneel bedrijf er voor zorgen dat uw toevoersystemen efficiënter werken. Maar waar vindt u nu zo’n bedrijf dat dit voor u kan realiseren? Wij gingen op onderzoek uit en vonden HHTB. Dit bedrijf is zeer ervaren en zorgt er ook daadwerkelijk voor dat u op kantoor voldoende frisse lucht binnen krijgt.

Een kantoor voor de kleine ondernemer

Een professioneel adres als kleine ondernemer

Elke ondernemer is ergens gestart en het komt dan ook nog weleens voor dat ondernemers starten vanuit huis. Wanneer de onderneming groeit en er meer klanten komen, is het fijn om professioneel over te komen. Ondanks dat het werken vanuit huis goedkoop is, heeft uw huis niet de uitstraling van een professioneel en zakelijk pand. U heeft de wens om professioneel over te komen, maar u heeft niet altijd een kantoor nodig? Er is gelukkig is een uitkomst om de kosten hiervan toch te beperken. Wanneer u tegenwoordig gebruik wilt maken van een kantoor hoeft u deze niet te huren voor de hele maand. Tegenwoordig is er namelijk de mogelijkheid van een virtual office. Hierbij kunt u tijdelijk gebruik maken van de vele kantoorruimtes die een virtual office biedt.

Toch professioneel overkomen met een virtual office

Ondernemers die vanuit huis werken, hebben vaak de wens om toch zakelijk en professioneel over te komen. Een huisadres voldoet echter niet aan deze omschrijving. Toch is er voor u een middenweg. U kunt namelijk kiezen om gebruik te maken van een virtual office. Op een virtual office worden al uw postzaken netjes geregeld en verwerkt. Daarnaast bent u gevestigd in een mooi, zakelijk en representatief pand. Hierdoor komt u naar uw klanten professioneel over.

Lage kosten in vergelijking met een vast kantoorpand

Voor de kleinere ondernemers is het een zeer grote stap om een fysiek kantoor te nemen. Denk alleen al aan de maandelijkse kosten die u hiervoor moet dragen. Wanneer u kiest voor een virtual office beperkt u de kosten, terwijl u toch een zakelijke uitstraling heeft. Daarnaast kunt u bij een virtual office kiezen uit meerdere locaties. Zo vindt u precies dat adres dat past bij uw wensen.

Het vinden van een aanbieder van een virtual office

In Nederland zijn er vele aanbieders van een virtual office. Door een ruim aanbod kunt u kiezen uit locaties door heel Nederland. Voor kleine ondernemers is niet alleen de locatie belangrijk maar ook de kosten. Want u wilt natuurlijk betaalbaar zakelijk overkomen. Maar hoe kiest u nu een betrouwbare aanbieder van een virtual office? Om u de moeite te besparen, gingen wij op onderzoek uit en vonden de aanbieder van ADD Business Point. Dit is een betrouwbare, betaalbare en professionele aanbieder van virtual offices. Wij hopen u met dit blog geholpen te hebben met het vinden van uw ideale virtual office.